Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се държат климатиците ви в тази жега?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се държат климатиците ви в тази жега?

    Здравейте,

    как са вашите климатици при тези температури навън?

    От към ефикасност на охлаждане, разход и промяна в мощността на двигателя?

    Моите впечатления са и добри и лоши. Добри, защото като наистина започне да работи, климатикът може да направи голям студ в купето. Лоши, защото не ми харесва колко взима от мощността на двигателя. Долу в ниските съм изумен колко много дърпа, пък и в по-високи обороти. 35 коня ги няма! ( по мой ненаучни изчисления) Най-много ме дразни, че не мога да си тръгвам без газ спокойно като е пуснат климатика. Става различна за каране кола. Другото е, че разходът доста се вдига. Днес най-много ми направи впечатление. Вярно бях и в задръстване, но по компютър едни чисти 2 литра от горе беше, даже и повече.

    При вас как е?
    1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
    2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
    1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

  • #2
    И при мен е така колега. Случвало ми се е даже да я угася при потегляне на светофар
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

    Comment


    • #3
      Е няма пълно щастие.Комфорта се заплаща, иначе "албански климатик".
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        При мен пък почти не се усеща разлика във вървежа, не мога да кажа, че и разходът се е вдигнал много - около 6.7-6.8/100 за близо 1000 км при положение, че съм карал с около 120, а на варненската магистрала - със 190 на хубавите участъци.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          При мен пък почти не се усеща разлика във вървежа, не мога да кажа, че и разходът се е вдигнал много - около 6.7-6.8/100 за близо 1000 км при положение, че съм карал с около 120, а на варненската магистрала - със 190 на хубавите участъци.
          И моята е така- истински звяр, истинска Алфа
          Ромео, въпреки, че е дизел, въпреки, че е 136 коня!
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            тия дето не усещат разликата значи толкова си познават колите

            Естествено е че намаля мощността но не и с 35 коня... и не тръгвай без глупаво е просто
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              тия дето не усещат разликата значи толкова си познават колите

              Естествено е че намаля мощността но не и с 35 коня... и не тръгвай без глупаво е просто
              О, да, няма да тръгвам без вече, че ми загасна като на ученик. Поздрави и повече отворени прозорци.
              1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
              2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
              1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

              Comment


              • #8
                И при мен доста бързо охлажда и държи доста студено. Относно мощността и аз се изненадах много. Определено дърпа доста от мощността. В повечето случай и аз тръгвам без газ (все пак е дизел) но с климатика ми се случи да изгасна на няколко пъти. Определено в ниските се усеща доста. Във високите обороти е значително по-малко, но отново се усеща. Относно разхода на извън градско ми вдига с близо 1 литър а градско не съм го засичал.

                Comment


                • #9
                  Аз също нямам проблеми когато ми в включен климатика...потегля като локомотив само с отпускане на педала на съединителя.Климатика усещам че работи само и единствено по виенето на вентилаторите ...Разлика във вървежа се усеща съвсем минимална само когато я ускорява на макс ...но смятам че е напълно нормално за всяка кола.Разлика в горенето аз лично не усещам на дълго.Не е нормално да не можете да потеглите и да загасяте дизелов петак и да се спъва като малолитражна кола!
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                    Аз също нямам проблеми когато ми в включен климатика...потегля като локомотив само с отпускане на педала на съединителя.Климатика усещам че работи само и единствено по виенето на вентилаторите ...Разлика във вървежа се усеща съвсем минимална само когато я ускорява на макс ...но смятам че е напълно нормално за всяка кола.Разлика в горенето аз лично не усещам на дълго.Не е нормално да не можете да потеглите и да загасяте дизелов петак и да се спъва като малолитражна кола!
                    Малолитражките тежат 40% по-малко, все пак.

                    Когато съм с изключен компресор тръгвам без газ и с 2 човека на сериозен наклон. (това задължително го тествах още преди да взема колата, защото е много показно)
                    1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                    2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                    1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Малолитражка визирам примерно 1,2 16 ве мотора дет в ниските няма никои знаеш ли какво мъка е с него да тръгнеш в ниските с включен компресор същото важи и за 3 цилиндровата помия на ВАГ групата.
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • #12
                        колеги аз да попитам вие климатика на AUTO ли го пускате,вентилатора на каква скорост и на колко градуса аз нз как да го направя най изгодно помогнете моля!!!!!

                        Comment


                        • #13
                          Аз в повечето случай го пускам на FULL AUTO (2 пъти натискане бутона AUTO) и задавам температура 19-20 градуса. Така компютъра сам си регулира къде да духа и силата на вентилатора. Първоначално започва на макс, но като достигне температурата сам намаля вентилатора, така че да подържа температурата.

                          Comment


                          • #14
                            Аз карам на 24-23* като рядко свалям на 22* на Фуул Ауто. Мисля, че температури под тези не са добре за здравето ни. По отновение на можността, да в ниските се усеща голяма разлика, но във високите при кола с принудително пълнене аз поне не усещам разлика нито във вървенето нито усещам кога се включва и кога се изключва компресора. В ниските или при обороти на празен ход се усеща като включи компресора.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Аз моята усещам, че се тормози ама пак си е трактор като я сриташ
                              sigpic
                              Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
                              Fiat Punto 1.2HSD 1995

                              Comment

                              Working...
                              X